DLG Tele

DLG startede sine teleaktiviteter tilbage i 1998-99, og stiftede i november 2000 selskabet DLG Tele. Siden stiftelsen er DLG Tele vokset kraftigt og er i dag en solid spiller på det danske telemarked for de pris- & kvalitetsbevidste kunder.

DLG Teles ambition er ikke at blive et af Danmarks største teleselskaber, men der imod et lokalt teleselskab med særlig tilknytning og forankring i landdistrikterne, via de lokale DLG forretninger eller vores butikskæde Land & Fritid. DLG tror på, at en tæt dialog og et godt lokalkendskab sikrer et godt samarbejde både på kort og langt sigt.

Kunderne i DLG Tele er såvel landbrug, mindre erhvervsdrivende samt privatkunder.

God 0 af 10

SE ANMELDELSER

Ah den søde juletid

Ah den søde juletid. Så sidder vi her og gerne vil se noget tv. Her i det dårlige julevejr. Men ak systemet er brudt ned. Har snakket med teknikker ved mit tele og de siger at der er fint signal ud til os. Og det må være dårlig forbindelse i udstyret. Så tænker jeg så må i jo sende en der kan fikse det. Vi betaler leje af div. Bokse og router og rigeligt pr. Md Men får at vide at jeg så må lave en service aftale. Til en masse $$ Syntes ikke det er fair. At vi så kan sidde her med sort skærm og ikke vide hvornår det bliver lavet...

Ekstrem dårlig oplevelse

DLG-Tele ringede til mig for nogen måneder siden og efter lang tids telefon samtale lod jeg mig desværre overtale til, at en teknikker ville komme ud og tjekke om det kunne lade sig gøre at installere både tv-pakke og bredbånd. Det var mit krav til, at jeg ville få abonnement ved DLG-Tele. Jeg gjorde opmærksom på flere gange, at jeg ikke sagde ja til noget som helst før jeg havde haft en teknikker ude. Aftalen lød på, at en teknikker ville ringe til mig i løbet af et par dage. Han ringede aldrig. Vi hørte IKKE fra jer, hverken pr mail eller telefon. Ca 6 uger efter blev jeg ringet op af en teknikker fra DLG-Tele, som pludselig var på vej for at installere boksene, som jeg heller ikke havde modtaget. Jeg forklarede at de IKKE havde kontaktede mig for 6 uger siden, som aftalt og at der ikke havde været en teknikker ude og tjekke, hvilket jo var aftalen. Jeg havde hverken noget abonnement ved DLG-Tele og ønskede det heller ikke. For et par dage siden modtager jeg så en faktura på 1353,93,- fra DLG-Tele. Fakturaen er for installation, udstyr, tv-basis pakke. Jeg ringer til DLG-Tele med det samme og forklare sagen. Jeg har ALDRIG sagt ja til et abonnement ved jer. Jeg har ALDRIG haft en teknikker ude, som var den aftale vi lavede. Jeg har IKKE fået installeret bokse. Sælgeren jeg snakkede med blev bare ved med påstå at de både havde sendt det ene og det andet til mig pr mail. Jeg har IKKE modtaget noget som helst, men han nægtede at slette regningen, blev bare ved med at påstå, at jeg har godkendt det. Hvad er i et for et firma. Jeg kan se jeg ikke er den eneste der føler sig snydt. Det er måske derfor i har skiftet navn til mittele.dk? Jeg skal nok bedømme jer på begge sider. I skal vide jeg betaler ikke en krone til jer og jeg satser på, at i meget hurtig får styr på denne her sag og sletter fakturaen og at jeg derefter aldrig høre fra jer igen.

DLG bruger bondefangeri og løgne:

DLG bruger bondefangeri og løgne: Sælgeren ringede og garanterede mig en besparelse på bredbånd og TV kanaler på 300 kr.,- fik det på skrift. Det viste sig så at deres sælgere systematisk lyver og skjuler fantasifuld ekstra gebyrer. Domstolene har et navn for denne fremgangs måde, det kaldes: bondefangeri. Hvordan fungerer deres bondefanger trick ? 1. De skjuler boks lejen for den nye kunde på 66 kr. / mdr. 2. De skjuler at man skal betale 19 kr. Ekstra for at få HD – ingen andre gør det ! 3. De skjuler at man skal betale 99 kr. Ekstra, for at kunne optage de kanaler man HAR betalt for. 4. De skjuler at man skal betale 47 kr. I Koda afgifter – ingen andre laver dette bondefanger trick. De første måneder opdagede jeg ikke alle deres løgne, da jeg jo fik nogle mdr. Gratis. Men nu er min månedlige regning endt på 858 kr. - så det var løgn at jeg ville spare 300 kr. Hvis jeg trækker de 2 ekstra kanaler for 19 kr. Fra, er det 231 kr./ mdr. Mere end de skriftligt have lovet mig. TELIA har nu givet mig næsten samme pakke for 400 kr. ialt.

ubehøvlede sælgere

En ting er at i ringer flere gange om dagen. Jeg tog telefonen og blev mødt at den mest ubehøvlede medarbejder der med et truende tone fald råbte af mig da jeg fortalte ham at jeg ikke havde tid og at han måtte have en god dag.. øv hvor ubehagligt

Forfærdelig og flabet kundeservice

Hej. Jeg vil ikke kommentere på noget som helst, for jeg er simpelthen ude af ord for hvor dårlig kundeservice jeg har fået. Jeg har aldrig oplevet en så dårlig kundeservice. Jeg har ringet til jer to gange angående regninger og jeg har simpelthen BEGGE gange oplevet den mest flabede kundeservice i hele verden. Jeg vil virkelig bede jer om at lytte de opkald angående mit telefonnummer og de samtaler jeg har haft og bruge den til kvalitet for hvordan jeres kundeservice ALDRIG skal være. Gud hvor er det forfærdeligt.

Min mor er netop også blevet …

Min mor er netop også blevet bondefanget. Tlf. sælger sagde, at de havde samarbejde med YouSee. Selvom hun fortrød og fik annulleret næsten med de samme. Hun har ALDRIG accepteret noget af det fremsendte, men alligevel lykkedes det DLG at bede YouSee om at flytte abonnementet. Det er f... dårlig business :-(

Ringe

En DLG sælger fik overbevist min mor om at flytte mobil, tv og internet over til dem. Blandt andet blev hun fortalt om samarbejde med TDC, diverse rabatter og hvad hun kunne spare. Hun bad om en internet forbindelse, der ikke var langsommere end hendes daværende. Hun har ikke skide meget forstand på uplad/download, hastigheder osv, men hun nærede en tillid til DLG, og skrev under da aftalen blev sendt til hende. Det skulle hun ikke have gjort. Hun benyttede sin fortrydelsesret, da hun klogt nok ombestemte sig, men hun blev senere overbevist om at blive hos DLG. Nu har hun en forbindelse, som er meget langsommere end hun havde før, og i sidste ende har det ikke kunnet betale sig for hende at skifte fra hendes tidligere udbyder. En masse besvær for ingen nytte. Hun kontaktede kundeservice for at beklage sig, og fik at vide at det jo var ærgerligt, men at hun jo så kunne opsige efter 6 måneder. Og det vil hun bestemt takke ja til. Meget dårlig oplevelse og service.

Min mormor havde talt med en tlf sælger …

Min mormor havde talt med en tlf sælger ved DLG Tele hun er flink og lader ham snakke og sende et forslag . min mormor har ikke bestilt noget, ved dem. Men alligevel sætter de hende på en ordrebekræftigelse som hun ikke har sagt ja til. De sender en mail som den gamle kone tror er et forslag. Hun vil ikke skifte til DLG så hun foretager sig ikke noget vedrørende modtager mail. Det er så ikke et tilbud må hun konstatere da hun modtager et modem!!!!!!!! De oplyser at de samarbejder med Yousee. DET GØR DE IKKE.

Jeres sælgere er fulde af løgn og det …

Jeres sælgere er fulde af løgn og det er simpelthen så dårlig en oplevelse. Når man ringer til jer om det, der er solgt, svarer i så uforskammet. opsiger abonnementet of lige pludselig kommer der trudsel om incasso via post. Ingen regninger som let kan sendes på min mail. Truer med at slukke for signal i mit sommerhus, som blev solgt til mig, fordi man kunne bruge app til at have signal eller ej for 20 kr pr dag. Dette passede overhovedet ikke, tværtimod

Dårlig oplevelse med sælger der ikke …

Dårlig oplevelse med sælger der ikke kunne acceptere at jeg ikke ville skifte til mit tele og endte med at sige (på en pæn måde) at jeg var fatsvag

Dårlig forbindelse og net.

Er gået fra TDC og over til DLG Tele, har aldrig haft så dårligt forbindelse og net. Normalt har jeg 4G over alt i Danmark, og nu har jeg knap nok 3G, kun hvis jeg er inde i en større by Ville ikke anbefale det til nogen.

EKSTREM DÅRLIG OPLEVELSE!

Vi fik besøg af en meget flink sælger i midten af august, der lovede os os en masse TV, mobiler med masser af data og internet. Vi udbad os betænkningstid og et par dage efter sagde vi NEJ TAK! Så fik vi besked fra Viasat at de ville komme og sætte en parabol op. Men vi havde ikke bestilt noget. Så det måtte vi aflyse. Så fik vi besked fra Yousee at vores internet var blevet opsagt. Men vi havde ikke opsagt noget. Det havde Yousee oplevet før med DLG. Da der så kom en tv-boks med posten valgte vi ikke at afhente den, da vi ikke havde bestilt noget. Henvendelser til DLG Tele kundeservice d. 22/8/2017 og d. 8/9/2017 har ikke givet nogen respons. Heller ikke opkald til den ellers så "flinke" sælger. Nu har vi fået en regning på abonnementet, som vi ikke har betalt. Vi har jo ikke bestilt noget. Nu er der yderligere kommet trussel om inkasso, hvis vi ikke betaler. Bøllemetoder! Klar advarsel om at holde sig langt væk! Mvh Helle og Jan

Seriøs dårligt firma uden nogen form for kundservice.

Seriøs dårlig firma. Man kan ikke kommer igennem til kundeservice pr. tlf. Når man sender en mail, går der lang tid inden man får svar. Deres "selvbetjening" virker ikke og trods det vi har opsagt vores abonnement, påstår de, at vi ikke har opsagt det hele. Det er som at gå panden mod en mur. De bliver ved med at sende fakturaer og har lagt rykkergebyr på. Jeg prøver at hjælpe mine forældre med at komme ud af dette firma´, da de selv har givet op. HOLD JER LANGT FRA DLG TELE

Svindel

Hvis DLG ringer, lad være at tage den !! Jeg blev ringet op for en månedstid siden hvor de tilbød mig et tv og internetabonnement. De sagde at de samarbejdede med You See .. kort efter opkaldet fik jeg sendt en ordrebekræftigelse som jeg skulle godkende på et link, hvilket jeg ikke gjorde men skrev omgående at jeg ikke var interesseret . Her i dag kontakter jeg You See fordi jeg ikke har noget signal på mit tv og får afvide at DLG har opsagt mit abonnement hos dem. Hvad bilder i jer egentlig ind !! 😡😡😡 i skulle meldes til politiet hvilket jeg også tror You See overvejer, da de har haft flere lignende sager inden for det sidste. Det må godt nok stå rigtig sløjd til hos DLG når i ligefrem er nød til st stjæle andres kunder i håbet om at få nogle .. Det fremgår vidst også tydeligt af anmeldelserne her på Trustpilot

Løgn og Latin

Blev ringet op af en sælger der fik prakket det selskab på mig ved at fortælle at Telia ville væk fra privatkunder og at Spotify ikke mere ville være en del af Telia osv, Så jeg hoppede i med begge ben desværre, Ringede til Telia der kunne fortælle mig at intet af det passede, Stod det til mig så burde i høre samtalen med sælger(i bånder dem jo) og derefter annullere mit abonement, Men sådan arbejder i jo nok ikke,Så nu sidder jeg med det her ubrugelige abonement de næste 6 mdr, Vil absolut ikke anbefale det selskab med de sælgere de har...At de sidder og lyver for at få kunder, Føj mand

hej har lige snakket med Martin.

hej har lige snakket med Martin. jeg har ikke haft internetnet på min telefon i 4 dage. da jeg første dag (fredag) ringer er det åbenbart efter åbningstid(de går tidligt på weekend). kundeservice er ikke åben HELE WEEKENDEN!! jeg venter derfor til mandag hvor de står ud af sengen kl.9. efter 7min med uudholdelig musik får jeg så en Martin.. jeg håber kun der er en som ham i det firma. han kan ikke noget, sådan kort sagt. han ringer til teknikeren og jeg venter. efter at have holdt telefonen til øret i 17min(!?) vender han tilbage og spørger om jeg har prøvet at slukke telefonen.. ja svare jeg. så var Martin uden råd. jeg spørger amatøren om hvornår det virker, men det ved han ikke.. kan jeg få noget at vide når det er lavet?.. øøøøhh... jeg forklare at jeg hverken kan betale parkering eller se vigtige mails og som svar får jeg: "slap af!". Martin du skal være glad for vi ikke har en personlig samtale! sådan siger man ikke til mig. jeg står samme sted som i fredags og kikker nu efter et bedre selvskab. en snotklat Hilsen Bjarke

desværre kan jeg ikke give minus …

desværre kan jeg ikke give minus stjerner, for i så tilfælde ville de have fået mega mange. det er det rene bondefangeri og iøvrigt i strid med loven at de ringer folk op for at sælge telefonabonnementer da mit telefonnummer ikke er en del af et cvr nummer. har nu været i telefonisk kontant med kunde"service" og talt med en ualmindelig ubehøvlet medarbejder der knaldede røret på, da jeg ikke ville oplyse cprnr, da jeg mener at kundenr må være tilstækkeligt.

Hej jeg har sendt denne besked til …

Hej jeg har sendt denne besked til DLG-Tele kundeservice. Hej. En meget sur og skuffet desværre en kommende kunde hos jer i 6 md. Jeg er blevet taget så meget i r.... af jeres sælger. Han har ikke overholdt aftalen. Jeg fik et tilbud at i kunne dække hele danmark uden problemer med signalstyrke på mobilen hele tiden. Det lyder som en god ide synes jeg og min kæreste. Vi synes at jeres pris er dyr, i forhold til andre udbyder. Men vi tager chancen hos jer. Jeg siger så til jeres sælger at jeg havde ellers lavet en aftale hos CBB hvor jeg skulle blive overflyttet til dem fra 11/1-18. Men ork nej, det skulle jeg ikke tænke på, det skulle han nok klare. Fint ok tænker jeg. Så siger jeg så at mit mobilnummer skal stå på mit navn, og min kæreste mobilnummer skal stå på hendes eget navn. Så jeg giver ham så mit CPR.nr og min kærestes CPR.nr. Men OGSÅ det laver han ged i ham sælgeren, nu står begge mobilnummrene på mit navn. Hvad fan.... er det amatør P.. i giver mig KÆRE DLG- TELE . Så for jeg en mail fra jer af at i ikke kan rykke mit nummer fra det nuværende teleselskab. HVAD, jeg fik at vide at det kunne han sagtens klare ham sælgeren. Nå, så for jeg en regning fra jer af på 151 kr. Og jeg fortalte til jeres sælger at jeg først var ude af telmore d. 11/1-2018. HVAD???? Det vil sige at, jeg skal betale jer og Telmore samtidigt nu. Jeg er så sur og skuffet over alt dette her. Jeg har ikke lyst til at være kunde hos jer. Ham sælgeren har skuffet mig og min kæreste meget.

De lyver om deres tilbud

De lyver om deres tilbud, giver pissedårlig betjening, og det er ren bondefangeri!!! Og så siger de at man skal betale flere måneder EFTER at man har afmeldt deres produkt og er stoppet med at bruge det! Ufatteligt! Så det er så deres "kampagne" for at få kunder, lover at den første måned er super billig, men det er ikke rigtigt, for den regning kommer man til at betale for senere. 😡😠😒 Og kvaliteten af produktet er så dårlig at du tror at det er løgn! Jeg har haft enorme problemer med dårlig forbindelse over telefonen, som i at man ikke kan høre hinanden og forbindelsen der helt ryger. Og når det kommer til tv og internet, ja så pixelerede mit tv med det samme at jeg havde fået sat det op. Og hele perioden er tv signalet røget ind og ud hele tiden!? Og ALLE de "gratisfilm" som jeg var begyndt at blive så glad for forsvandt, selvom at jeg ringede ind specifikt for at høre om det ville være det samme som før, inden jeg accepterede. Og aldrig har jeg oplevet så dårligt internet!!! Jeg var nød til 30+ gange om dagen at hoppe af og på mit Wi-Fi. Og flere gange oplevede jeg timer hvor jeg ingen internet havde overhoved. Og jeg kunne se det med det samme at jeg havde skiftet over til DLG fu****g TELE. Hvis man så bare kunne få lov til at slippe væk fra dem igen! Det er nu anden måned i træk at de kræver betaling uden at jeg modtager nogen form for produkt fra dem, og jeg har sku ikke råd til at betale fuld pris for 2 udbydere på en gang. Og det mest åndssvage er at DLG TELE er en dårlig udgave af YouSee, som jeg har skiftet tilbage til. Teknikkeren fra YouSee sagde at det var samme sted det kom fra. Han sagde også at han havde rigtig travlt med at flytte folk tilbage fra DLG til YouSee, og at han hørte rigtig mange utilfredse kunder. Der burde blive lavet et program om den forbandede snydebiks!!!

Super dårlig kundeservice

Opfølgning: DLG har lyttet og reageret fint og hurtigt. Tak for det. Hæver antal stjerner fra 1 til 4. :) Super dårlig kundeservice. Min gamle mors fastnettelefon virker ikke - hvad der tidligere også har været sket. Jeg skal bruge en time for at køre ekstra (i arbejdstiden fordi kundeservice kun har åbent 9-16) for at få hendes sidste cifre i hendes person nr. ellers vil de ikke fejlesøge på telefonen. jeg har selvfølgelig hendes adresse og fødselsdato. Selvom jeg forsøger at forklare at linjen ikke virker henviser de til lovgivningen. Jeg beder ikke om at de skal ændre noget kun tjekke deres elendige forbindelse - eller mangel på samme. Asger i DLG-service, fantastisk dårlig empati du viser.

Få besked når du kan spare penge

Tilmeld dig vores prisagent i dag på under 2 minutter og få automatisk besked fremover

Opret prisagent