Dansk Kabel TV

Dansk Kabel TV betjener antenne-, bolig-, grundejerforeninger, kommuner og regioner med rådgivning, etablering, renovering, programleverance og servicering af antenneanlæg. Desuden leverer Dansk Kabel TV bredbånd og telefoni til foreningernes medlemmer.

OBS: Dansk Kabel TV's forbindelser kan ikke indekseres, idet de har forskellige prisniveauer for hver kunde/antenneforening.

God 7.4 af 10

SE ANMELDELSER

Absolut elendig kundeservice

Absolut elendig kundeservice Jeg føler mig nødsaget til at skrive denne anmeldelse, idet jeg igen og igen støder ind på en fuldkommen elendig kundeservice udøvet af Dansk Kabel TV. Jeg har desværre internet bredbånd og fastnet telefoni gennem Dansk Kabel TV, tidligere havde jeg Cirque, et udmærket firma. Siden min boligforening har fået Dansk Kabel TV til at stå for internettet, har der ikke været andet end problemer med internet og en enkelt gang også fastnettet. Når jeg kontakter Dansk Kabel TV omkring problemet, får jeg igen og igen fortalt at såfremt de opretter en sag på det og en teknikker skal se på problemet, så vil det koste mig 750 kr. såfremt det viser sig at fejlen er min og ikke deres udstyr. Jeg er ikke vant til at virksomheder vender bevisbyrden på hovedet og tvinger kunden til at bevise at det ikke er dennes fejl. Det har vist sig at med fastnet telefonen var det deres skyld og med hensyn til internet bredbånd tør man ikke at gå videre, idet man aldrig kan vide om det er ens egen router, pc, netværkskabel eller noget helt fjerde som er årsag i fejlen. Men ender med at sidde med problemet i for lang tid af frygt for en regning på 750 kr. Det er først når man mister besindelsen og bliver ligeglad at man beder dem om at gå videre med sagen. Endvidere oplever jeg også igen og igen, at de har alt alt for travlt med at lukke en "sag" ned selvom man gør det klart for dem at problemet ikke er løst. Jeg føler at jeg konstant skal skrive dem en mail og anmode dem om at genåbne min ticket, idet problemet stadig ikke er løst. Jeg ved ikke om Dansk Kabel TV skal stå til regnskab over for en amerikansk moderselskaber, så travlt de har med at lukke tickets ned og true med bøder på 750. Jeg er nu blevet så træt at deres ubehøvlet service at jeg i ren frustration skriver denne anmeldelse.

Helt enig med Martin

Helt enig med Martin. Du er absolut ikke den eneste, der har det problem! Vi har den store router til 999,- og den er købt for 19 dage siden. Vi har haft telefonisk kontakt med Dansk Kabel-TV, da vores 100/100 forbindelse det meste af tiden har ligget mellem 30 og 40 både i up- og download, med en ping der svinger fra 2 til 535!! Vi har også samme problem med at blive smidt af når vi spiller, både på pc og PS4, og kabel eller ej betyder ingenting. Abonnementet er nu opsagt, men de har den frækhed at kræve penge for perioden 26/4 til 16/5, da der er 30 dages opsigelse, og vores første måned gratis udløber 26/4. Derudover nægter de konsekvent at tage den dyre router retur, ford vi er 5 (FEM!) dage for sent på den! Fantastisk oplevelse med Dansk Kabel-TV!! (Ironi kan forekomme) Jeg advarer på det kraftigste mod at blive lokket over til dem, uanset hvilke "gode" tilbud jeres boligforening kommer med. Det er bondefangeri på højeste plan!!

Fungerer bare!

Fungerer bare!

Høj service

Det er bare dejligt med jeres høje service når pc udstyret driller🤗

Dårlig service. Opsigelse på vej snart.

Vi er en andelsforening som før hen havde Cirque, som Dansk Kabel TV overtog. Min kæreste og jeg har købt et 100/100 mbit abonnement. Igennem et par måneder nu, har vi oplevet adskillige udfald og fald i hastighed. Udfaldende kan varer 10 minutter eller op til flere timer. Vi er flere i andelsforeningen der har haft fat i deres support og forklaret dem om problematikken. De giver dog den samme smøre, at hvis de sender en tekniker ud som ikke umiddelbart kan finde problemet, ja så skal man selv betale ved kasse 1. Det er simpelthen så dårlig service, at man ikke kan få stabilt internet, og selvom flere fra samme andelsforeningen har ringet ind flere gange, så giver de den samme smøre til os alle. Vi er over 40 i andelsforeningen der har abonnement hos dem, men vi snakker allerede i foreningen om at skifte udbyder. Det vil sige, de mister snart 40 kunder hvis de ikke får fikset vores problem. Tålmodigheden er snart løbet op. Imens jeg sidder og skriver denne anmeldelse, trækker jeg 3,8 mbit download, og 2,8 mbit upload. Det er simpelthen så trættende.

Super service :)

Super service :)

Linjen viste 20/20 mbit og vi blev…

Linjen viste 20/20 mbit og vi blev smidt af alle vores enheder, både dem med kabel og dem via wifi, så vi købte jeres router. Linjen viser 100/100 mbit nu, men vi bliver stadig smidt af vores enheder, især gaming computeren, som er den man mest mærker det på da man sidder midt i et spil og ryger ud. Jeg snakkede med teknikeren i dag, da jeg blev smidt af 11:00 11:25 og 11:40, jeg fik at vide jeg skulle prøve via væg direkte kabel, det prøvede jeg kl 11:34 og blev så smidt af der kl 11:40. Jeg skulle prøve via væg da routeren ofte havde fejl og det var kina komponenter der var i, "skrald", det er altså jeres router til 699 kr. jeg LIGE har købt, som jeg syntes er ret meget at give for en router, da sammentalen slutter på telefon bliver jeg os lige gjort opmærksom på at hvis der ikke er en fejl så skal jeg forvente en regning, da der INGEN andre der har problemer. Så er det jeg gerne ville spørge jer, hvor fed en fornemmelse tror i at man som kunde sidder med lige nu? "Kina skrald" "Forvent en regning" "Kun dig der har problemet". Jeg håber tekniker oplevelsen imorgen bliver bedre, end det har været indtil nu, for sjovt nok kan jeg jo se her på trustpilot at der er mange der har samme problemer, med de bliver smidt af.

hjælp til router

vi fik alt den hjælp vi skulle have, og havde derefter ingen problemer

Super god service og især tålmodighed 😃

Super god service og især tålmodighed 😃

God service og hurtig service!

God service! Vi havde besøg af en rigtig flink mand fra dansk kabel tv. Hurtig og rigtig god service! 👍🏻

hurtig og nem kundeservice:-) de havde…

hurtig og nem kundeservice:-) de havde styr på tingene selvom de var lidt tekniske spørgsmål jeg havde. Og Deres internetforbindelse fungere upåklageligt. Thums up hèr fra :-).

Rigtig ustabilt.

Vil opdatere løbende hver gang der kommer en afbrydelse. Jeg har valgt at lave denne tråd så jeg kan skabe overblik overfor folk som overvejer dette selskab som udbyder. Jeg har haft rigtig mange afbrydelser her på det sidste og i længere perioder så bliver nødt til at gøre noget nu. Skal siges jeg kører med helt ny router og jeg er garderet helt fint teknisk/computer-mæssigt da jeg arbejder hjemme fra min pc. 16-01-2018 kl 23:38-00:34 75% packet loss = ubrugeligt. 16-03-2018 kl 16:00-16:33 75% packet loss = ubrugeligt. 17-03-2018 kl 00:00-00:10 Intet net. 17-03-2018 kl 21:29-22:00 30-75% packet loss = ubrugeligt. 17-03-2018 kl 23:01-23:58 75% packet loss = ubrugeligt. 18-03-2018 kl 17:45-18:22 40% packet loss = kan ikke loade videoer/spil ordenligt. 18-03-2018 kl 23:26-XX:XX Intet net.

HER BLIVER MAN ALDRIG KUNDE

HER BLIVER MAN ALDRIG KUNDE , NÅR MAN BLIVER TÆPPEBANKEDE AF DERES INTETSIGENDE HVIDE KUVERTER IGEMMEN EN ÅRRÆKKE. OM INDHOLDSLØSE / OG FOR DYRENDE PRODUKTER .der fåes til det halve ude i samfundet

Internettet virker fint

Internettet virker fint, der er dog udfordringer.

Super service da jeg kom igennem

Super service da jeg kom igennem

medarbejder der mener at jeg bare er en ord kløver.

Jeg har haft kontakt med dansk kabel tv da jeg ikke får den hastighed jeg betaler for ind i mit udstyr. Til at starte med tester de det via internettet men kan ikke se hvad problemet er så de vil sende en teknikker ud for at konstatere hvor fejlen så er. Teknikker kommer og kan konstater at der er den hastighed der skal være ind i lejligheden. Men kan ikke hjælpe med at finde fejlen, så nu står jeg igen med samme problem men bare en teknikker time fattiger. Jeg havde forventet at problemet bliv løst i form af at de ville konstater hvor fejlen lå men nej sådan er virkeligheden ikke. Nu kan jeg så bestille en (rigtig) teknikker der kan hjælpe mig med at finde fejlen. Grunden til de kun får en stjerne er at efter teknikkeren havde været her ringer jeg får at fortælle at jeg ikke kan forstå hvorfor de ikke havde forklaret mig at de ikke ville måle på mit udstyr og finde fejlen og da bliver jeg mødt af en noget så arrogant medarbejder der mener at jeg bare er en ord kløver.

Kontaktede DKTV for assistance ifm

Kontaktede DKTV for assistance ifm. webmail. Et par minutters ventetid til supporten, hvor jeg fik den fornødne hjælp og guide i løbet af kort tid. Superservice! Michael

SUPER GOD SERVICE TOP KVALITETS…

SUPER GOD SERVICE TOP KVALITETS PRODUKTER DE SÆLGER 100 PROCENT LOVLIGT

Manglede logik

Forstår stadigvæk ikke, at jeg skal betale 325.- for oprettelse af en mellem pakke, når de aldrig aktiverede pakken, bruger så min 14 dages fortrydelsesret på at afmelde pakken, men skal stadig betale for oprettelse af en mellem pakke, når i kun har åbnet den lille. Syntes bestemt ikke at jeg skal betale for en fejl, I har lavet.

God pris - men dog ofte afbrydelser

God pris, og ret nem opsætning osv. Men ret frustreret pga. konstante afbrydelser i forbindelsen. Internethastigheden er hurtig, men der er ofte afbrydelser der var i 20 min. Når disse opstår, skal man reloade internetsider mange gange, og skifte browser osv. tænde/slukke wifi, og selv disse ting hjælper ikke altid. Sker ret ofte. Mange mobil online spil bliver jeg smidt ud af pga. for lang afbrydelser-tid, men skifter jeg til mobil netværk er det bedre... det skal siges jeg har en ret dyr router med både 2,4 Ghz og 5 Ghz bands. Kundeservice har jeg umiddelbart en oplevelse af er god, men har sendt en mail tilbage i December, og har stadig ikke fået svar på denne...

Få besked når du kan spare penge

Tilmeld dig vores prisagent i dag på under 2 minutter og få automatisk besked fremover

Opret prisagent